Under nästa vecka...

hejsan hoppsan !

nu är det bara 7 dagar till här i kalmar - småland, sen flyttar jag.
känns overkligt och konstigt..


Under nästa vecka, kommer ytterligare en blogg att startas upp,
en blogg som kommer vara lite olik denna  - då den kommer handla mer om
min vardag, mitt boende, jobb, vänner, påhitt, äventyr, galenskaper, fest, foton och dagliga tankar
- och denna blogg -
kommer finnas kvar där djupare tankar, känslor och reflektioner kommer ta plats
d.v.s. i samma anda som den är och har varit hittills.
( jag återkommer med ny bloggadress )



Förresten, jag har nästan alla mina dagar fullbokade fram till flytt,
känner någon att dom skulle ha tid och lust att ses innan , förväntar
jag mig att ni hör av er , för jag kan inte (omöjligen) träffa 20 - 30 personer
på dessa få dagar. Dom får ni kriga om.
annars.. får jag säga tack å hej, så ses vi någon gång i vår. (kanske?;P)


Puss / T


Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0