Presentation: Therése Matilda Johansson



Jag är Therése Matilda Johansson, fyller 22 år den 7 November. Jag är skorpion och känner själv att jag kan identifiera mig rätt bra med det förbannade djuret. Eller tja , stjärntecknet då!
Har en storebror som heter Björn och mina föräldrar kommer vi till i mitt senare inlägg..

Jag är uppvuxen i Mönsterås som ligger ca 4.5 mil norr om Kalmar . Nu bor jag i "centrala" kalmar med min fina vän Emma och studerar till socionom - där jag redan har avverkat 2 år. Bara ... 1 ½ år kvar .

Jag är en temperamentsfull tjej, envis, glad (oftast),  omtänksam (alldeles för ofta chickenmama), engagerad och driven, lite tjurskallig, bestämd och har ett otroligt kontrollbehov (som jag försöker att arbeta bort såklart).

Jag älskar och hatar med samma passion, är en känslomänniska. Livet och känslorna har stundtals testat mig - trots det så står jag levande kvar - med massor av erfarenheter och insikter om livet - positiva som negativa.

Ibland är jag alldeles tokig och galen, dansar på borden, skrattar så jag ramlar av stolar, snubblar på mina egna fötter, kör frittfall i skidbackarna och får hjärnskakning, trampar på spinningcyklen tills jag nästan svimmar, ute och går i storm eller en tidiga lördagsmorrnar, är övertydlig när jag tycker någon ser bra ut (Stirrar....), överdoserar sköljmedel, har ett begär för bland annat gurka, kanel och gröna sura äpplen.

Jag hyser djupare och fler känslor för Göteborg (som stad) än vad jag hyser känslor och fastnar för karlar.



Jag är både svart och vit
Verken eller.



och juste,
glömde säga att jag är ganska så mycket beroende av hår, mitt hår, på huvudet alltså.
galet viktigt. stort ska de va, hårspray också. och lite vax. och massa hårspray.
och tro mig , hela sverige har nog kommenterat det . ibland håller jag för öronen (utan att använda fingrarna)



/ T




Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0