ingen jävel bryr sig om de om 100 år.

Du frågade vem som förstört mig
Och jag gav dig inget svar



Jag tänker ligga här, jag tänker inte kliva upp.
Just nu känns allt orättvist. Mina val gör saker orättvist.



Jag har haft det så jävla kul ikväll, jag har jävlats med människor, helt nyktert
jag har drivit med folk, och fatta hur många vinflaskor jag vunnit på knasigheterna?



jag har lärt mig att det inte spelar någon roll hur ärlig man är, hur jävla duktig och ordentlig du är,
för man känner sig verken bättre eller sämre utav de. du kan lika gärna göra dårskap, fucka upp människors
huvuden och tja , såra lite med när du ändå är igång. ingen jävel bryr sig om de om 100 år.



godnatt alla mongon, apor, idioter, fulla, nyktra, elaka, snälla människor. jag vet i fan när vi hörs , men jag strejkar från å med nu.  tralalaaa









Kommentarer
Postat av: .

Du har inte tänkt på att folk kanske blir ledsna av att du sårar dem? Så även om du tror att din egotripp inte skadar någon kanske du bör tänka om? Hela detta inlägg måste jag säga är ett väldigt korkat resonemang.

Datum: 2011-09-11 Kl: 13:56:44
Postat av: Therése

så klart det kan såra någon, jag kan såra någon, medvetet, omedvetet, bara för att . det är faktiskt inte så jag gör - d.v.s. medvetet sårar någon och fuckar up det för dom. är faktiskt ganska försiktig med det. så hur illa mitt resonemang än låter, så är det ett inlägg som snarare understryker mina kluvna känslor och reflektioner som jag dansade med i natt. Mitt samvete skulle äta upp mig om jag själv levde efter det mottot jag beskrev. Egentligen behövde jag inte förklara mig då bloggen är högst personlig och det kan vara svårt att förstå vad som ligger bakom tankegångarna, men gör det ändå. Tack för kommentaren - tankar är aldrig fel.

Datum: 2011-09-11 Kl: 15:41:24
Hemsida/Bloggadress: http://thessa.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Du ser ut som ett jävla anoreksia-fall therese.

Datum: 2011-09-18 Kl: 22:36:15

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0