under my feet..

blandade tankar, blandade känslor,
kort och gott:



Even when the Earth crumbles under my feet
Even when the ones I love
Turn around and crucify me

I won’t fall
I won’t fall




det är mycket tankar nu , mycket som snurrar.
huvudvärk.
känslor.

kanske ställer jag till det för mig själv, det ger mig kickar,
men det tar död på mig på samma gång. det känns skönt
att skriva att - jag gör ett medvetet val , nu  .

jävligt mycket stopp för dumheter, som inte gör mig gott .




hösten är jobbig,
ändå älskar jag den.
jag kallar det hat-kärlek.
jag kan vara utan den . eller nej, det kan jag faktiskt inte.



jag skickade ett ganska spontant och roligt sms till en person inatt,
jag har gått och grubblat, i 2 veckor , om personen ska få veta vad jag känner,
alla säger: gör det inte.
jag gör tvärtom.
och det kändes bra! sådeså!

jag skrev,
"Just det. Glömde tala om vilket skithuvud du är :) ha det kanon"


jag hoppas innerligt på insikt.. insikt.. insikt..
kanske inte utav mitt ganska omogna och fåniga sms , men ändå.





förresten , så har jag två , nya , men ack så underbara vänner
som har kommer mig närmare för varje dag som går , jag är så lyckligt lottad.
tacktacktack.




nu tänker jag läsa , trots att mina skolkamrater säger att jag ska strunta i det,
och vila.

tack men nejtack!









/ therése

Kommentarer
Postat av: ...

Du verkar vara en väldigt instabil person. Tycker synd om dig.

Datum: 2011-10-04 Kl: 18:15:04

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0