Happyface!


( jag och Ann )


Det var länge sedan jag skrattade så mycket som jag har gjort ikväll.
Jag hade nog mest roligt åt mig själv, men trots allt så var Emma delaktig
i det roliga , iallafall lite.

( och dom som känner mig vet att jag kan skratta och gör det gärna ofta )

men ikväll fick magmusklerna och grisljuden jobba på ordentligt.
Dagen då vi har konstaterat att Emma INTE är elak, men hon KAN vara en nunna,
jag skrattar som en gris, skrämmer grannar genom att banka huvudet i hissen,
har en galen mamma som går in i fel hus och i fel lägenhet ( japp , på 5:e våningen )

helt galen dag.


Imorgon är en stor dag.
för mig . bild kommer!

Nu ska det sovas.

Natti / Therése

Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0