Tack tack tack tack!

Vilken vecka. Vilket födelsedagsfirande både med släktingar och vänner.
jag har fått så mycket otroligt fina presenter, minnen, betydelsefulla gester, överraskningar
över dess like..


jag har gråtit , så jävla många gånger .
åt olika saker, men av samma anledning. glädjetårar.


ni är så fina mot mig.



tack, kära ni - t a c k .
*
här kommer lite bilder på min födelsedagsförfest, som var MER än lyckad.
wihu.


















... fler bilder finner ni på Emmas blogg eller Malins blogg
<3


PUSSS!!!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Tack själv kära du, hoppas du hade en fantastisk kväll :) Puss och kram!

Datum: 2011-11-15 Kl: 00:52:55
Hemsida/Bloggadress: http://bulljaevel.blogg.se/

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0