00.52




Här sitter jag , mitt i natten . som en uggla , fast utan glasögon.


ikväll har jag varit på bio , twilight , mycket bra film tycker jag.
innan bion hade jag och dess tacomys ( även adam ) och det var mycket trevligt.
jag vet inte om ni kan förstå känslan , men känslan av att ha funnit en vänskap , som
man haft innan - igen - är nästan som en " nyförälskelsekänsla " , och det känns underbart.

allting är rörigt, men ändå klart.
mycket händer ... som vanligt.


imorgon packar jag flyttlådor ,
men ska även hinna med att simma.
jag lyssnar på laleh , jonathan johansson, melissa horn, Zach chance..
och njuter.
musiken är viktig. mysig. fin. skör .


mitt bland allting som sker så:
skrattar jag , ler , lullar runt , njuter


nu ska jag krypa ner i sängen , slappna av , låta huvudet vila på kudden .
för att samla ny energi.


/ thess.

Kommentarer
Postat av: Dessie

Håller verkligen med dig min vän <3 Nu ligger jag nerbäddad med bebisarna i sängen och lyssnar på ljudbok ;)

Datum: 2011-11-19 Kl: 00:59:00
Hemsida/Bloggadress: http://desiretegnebrant.blogg.se/
Postat av: sara

Hej! Såg att du hade gått ner i vikt, oj vilken skillnad! Vilken inspiration jag får! Läste att du använde Cambridge viktprogram! Har precis själv börjat med det. Är inne på andra veckan ren kur. Tänkte bara höra om du har några tips? Hoppas på svar :) Mvh Sara

Datum: 2011-11-24 Kl: 22:19:23

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0