Den verkliga upptäcksresan består inte i att söka efter nya vyer, utan att se med nya ögon.

godkväll !

Här sitter jag och "varvar" ner med lite Håkan Hellström på högsta volym .
idag har jag varit i Torsås igen, back on track som det så fint heter. sista dagen på onsdag!
och för alla som inte vet , så har jag min praktikplats i torsås kommun, med skolkuratorn som
arbetar under 4 skolor. Det är inte illa pinkat va?!


Åjha!
Jag har även tagit mig utåt Värsnäs - ungefär 3 km norrut. (från där jag bor)
och så tog jag mig en joggingtur på 5 km ( utan att stanna bör jag tillägga )
och sen cyklade jag hemåt igen. så MINST 6 km cykeltrip och 5 km jogg -
känns sådär härligt galet tröttsamt i benen nu efteråt. ;Men gosch , bilarna
måste ju tro jag är helt galen i huvudet - som jag cyklar - som jag MIMAR och som
jag viftar med armarna .. ja det är kings of leon, nirvana och winnerbäck i mina lurar -
därför jag är så ful menar jag ;) Imorgon blir det intervall-spinning. yesbox!



Till HELGEN!
Den har varit helt galet Awesome.
Besök i fredags , på lördagen drog vi till Måset - innan dess hämtade vi opp Dess ♥!
Vi satt i parken - alla möjliga människor  - hälsade - pratade - skrattade , drack vin och åt
kex och jordgubbar . "pick-nickade" ! och det var kalasmysigt. inte en enda droppe regn.

kvällen blev kanon den med ,trots att jag var uppe i varv och hälsade och pratade
med halva jordklotet och drack lite.. tequila..... (Så jag glömde av dom jag var med... sry ... ) men jag hade SÅ
himla trevligt ! tack alla söta fina underbaringar , som gjorde min helg till en KALASNAJS helg!

jag var nog ändå den piggaste tjejen i mönsterås på söndagen , vart till konsum vid öppning,
och sen tillbaka till nea för att hämta opp lite saker. morgonpigg  - javisst!!!


Här kommer lite bilder som kanske sammanfattar all glädje, skratt och galenskaper vi
ägnade oss åt !



teddan och jag


Dess och jag




Kusinerna!<3 malin och jag!



nea!


*
Sotarn och jag!



älskade oss<3


tequila sofie! ;P



galenskaper , jag och sofie (kusin) <3


<3 bästaste maolin och jag


Lite av galningarna!:D


Teddan och Emmelie! =)


HA HA HA HA . denna bild får fan avsluta denna galna kväll! =)

/ Tack å hej för mig!

Kommentarer
Postat av: Ted

Haha glömde av dom du var med? Haha glömde bort mig :P

Datum: 2011-05-30 Kl: 21:55:28
Postat av: Ted

Haha glömde dom?? Va ju mig du glömde :P

Datum: 2011-05-30 Kl: 21:59:50

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0