You see, I can be myself now finally, in fact there's nothing I can't be


Jag älskar dig
, GalenEmma!




Igår var det onsdag, sista dagen på praktiken.
Vi hade avslutning , jag och min handledare - genom att picknicka vid vattnet utanför söderåkra!
Helt fantastiskt vackert , långgrundt, sol och där satt vi på bryggan och åt god plockmat och åt
min goda rabarberpaj . vi hade det för jäkla bra med andra ord!

Fick höra väldigt mycket fina ord från min handledare och det gör en förbaskat glad,
då vågar man tro på sig själv -lite lite lite mer än tidigare. för hon tror på mig och det visa hon tydligt!
Tack E!

Kvällen spenderade jag med min finaste , mysigaste , underbaraste granne EMMA!
Jag kan inte annat än att säga att kvällen var galen! Galet mycket skratt och galet
massa dumheter. Gud vad jag älskar denna tjej och alla dessa roligheter!


Idag pyser jag mot götet , till FRIDA , till HÅKAN och till en helg fylld av SOL, några glas vin,
god mat , skratt och galenskaper , konsert, klippor och jordgubbar . . . . .



Bilder sen igår:

 













my heart is bound to beat right out my untrimmed chest . .

/ T


Kommentarer
Postat av: Somebody like you

Hade inte läst din blogg på evigheter känns det som... sen hux flux står det hur mycket som helst. Din resa är helt galet underbar och jag glädjs verkligen med dig. Du var ögongodis redan innan och vad har du blivit nu. Det är hjärtkrossande att se dig, du är helt galet fin. Hatten av och all kärlek till dig...

Datum: 2011-06-06 Kl: 19:27:49

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0