The orange color of June






Midsommar var händelserik, den var galen, den var bra!
Nu åter till verkligheten , till jobb , till plikter och ändå kan jag andas ut.
Om 2 veckor åker jag och min bästa vän Frida till gotland i några dagar.
I augusti kommer Emma tillbaka till kalmar. och fram tills dess ska jag
ha en kalas sommar - utan dess like. det ska bli den bästa sommaren på väldigt länge,
och det är bara jag som kan se till att så sker !

tänkte avsluta sommaren , d.v.s. de två sista veckorna i augusti med att
dra iväg någon stans - utanför sverige. det ska bli så skönt , JAG är så värd det!


Det är alltid en kamp , ens lilla " värld " kan så lätt rasa , den har gjort det på vägen
och kommer göra de några gånger till innan man ligger i kistan. just face it , ungefär!
Ångesten ligger på mina axlar nu , fast på ett annat sätt . Det är inte så enkelt att förändras
fysiskt , utan att vara livrädd vissa stunder. men jag jobbar på det och kämpa mot olika m å l
kommer jag alltid göra!


Märkliga saker sker , människor kommer - människor går.
Och så finns det en del som fastnar!

Ciao!
/T




Made me face my disillusion
Got me so happy I forgot my confusion





Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0