dom står och drömmer och det gör jag med




det känns som om jag, kroppen, hjärnan , hjärtat kör några race runt jorden.
för just nu så befinner jag mig någon annan stans eller också befinner jag mig


just här.




jag ser, jag känner, jag tar in


kanske är det galenskaperna som jag håller på med nu?!
galenskaperna att skjuta upp, galenskapen med att sova länge,
galenskapen med att träna och inte öppna böckerna i protest .


jag mår bra nu, verkligen bra nu.
frågan är om galenskaperna gör att det blir roligare att leva,
eller jobbigare ?




Solen lyser idag, det droppar mer än gnistrar.


tack för mig !

/ T



Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0