Time, everbody is searching for time.

Här sitter jag, en lördagsmorgon klockan 8. kan inte sova mer, vill inte sova mer.
äter yoggi med lite solrosfrön, fiberhavregryn, en bit banan, kanel, kardemumma och lite äppel i. tanken
är att jag ska ut på en springrunda, trotsar allt vad motgång heter. det var över 1 vecka
sedan nu. 1 vecka är det längsta stoppet med träning- jag haft sen jag började mitt nya liv i feb.


det packas och det rensas förfullt, både i mitt hem och i mitt liv. ;)

Under hela dagen på torsdan så var mamma här och sällskapade mig och mitt halsont,
vi packade och rensade, åt god lunch och planerade. vilken galet härlig mamma jag har.
och må ni tro hur glad hon var  när hon fick en halv säck med kläder utav mig ! (:

torsdagskvällen spenderade jag med mitt älsklingsgäng hemma hos Anna (anna, robert, peter och jag..),
det var lite spelkväll som stod på schemat - en väldigt god kycklingsallad också!



blev att arbeta en heldag igår (fredag), mycket skratt och många fina människor.
det var det som gjorde att jag orkade. för fysatiken vad trött jag var framåt 18.30 snåret.


nehepp , nu ska det springas! hörs!















Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0