Onsdag idag...

Det är onsdag, klockan är inte mer än kvart över 7 på morgonen och jag ligger med raggsocker och tjocktröja under mitt mysiga duntäcke. Det är kallt i rummet, det är så jag gillar att ha det. Idag är det extra mysigt att bara ligga kvar, inte göra någonting. Dagarna hittills i mitt liv har varit hektiska, roliga, tokiga men alldeles för mycket. jag är helt död, helt slut i kroppen , i hjärnan. Helst av allt skulle jag velat hunnit läsa det som vi skulle ha läst till skolan idag. suck. Jag har i alla fall lovat mig själv att stressa ner, göra det jag ska i skolan  ( så att det inte blir ett stressmoment i sig ) samt andas. Låter invecklat va? ha! för mig är det!

i måndags kunde jag inte ens lägga mig ner och gråta, fast att jag skulle behöva det.
för att jag är så uppe i varv. det jag känner når inte riktigt ut,  så att säga . det är
en allvarlig och viktig signal på att det är dags för förändring.

på tal om något annat,
ibland gör man dumma val. jag vet vad jag vill nu, jag vet verkligen det.
och vet therese vad hon vill , så väcker det både tjuren och åsnan i mig. (e n v i s h e t e n)


idag är det skola som gäller, lite färgning av hår, promenad och sen box med Dessie!

förresten så har jag en ny förebild, inte för att jag tycker hon är
speciellt snygg rent allmänt, men kroppen är finfin. hon är alltså
min motivation till en mer fit och vältränad kropp, det är mitt "nästa" mål,
beach 2012 here i come :P




Ciaao!



Kommentarer
Postat av: Desiré Tegnebrant

Hon har varit mitt ideal väldigt länge. Riktigt snygg kropp har hon!

Datum: 2011-08-31 Kl: 08:53:11
Hemsida/Bloggadress: http://desiretegnebrant.blogg.se/

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0