Flytt, flytt, flytt..

Har varit vaken sedan 06.38
Kunde inte sova längre , tankarna om allt roligt, jobbigt, tråkigt snurrar.
Utvilad och glad , ändå, la jag mig i soffan här hemma hos mamma och kikade
på nyheterna, läste lite bloggar och bara var. gud vad skönt!


Igår tömde vi hela lägenheten, helt galet skitit,
så idag blir det att städa lill-lyan. sen är det bara att invänta inflytt i nya lyan den 23,
men fram till dess är jag ju inte ens hemma!


Nu blir det jobb lördag och söndag,
sen är det S L U T  ! sorligt, skönt, mysigt, härligt, tråkigt.
blandade känslor. galet roligt ibland, galet jobbigt.
kroppen skriker efter att tagga ner , så "ledighet" gott folk, ska jag ta mig fasen ha!


Emma fixar tåg, hotell , grejar och har sig.
jag är evigt tacksam min sambo!

så finns det andra människor, som fixar andra saker
och jag är glad så det bubblar i hela kroppen, i hjärtat, i magen, i huvudet.
jag låter det bubbla på, det är skönt!



ciao / Therése



Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0