Dryga 3 kilo kvar till drömvikten!

Drömvikten låter ju skumt, vadå dröm liksom?
Eller varför är det bra där, undrar säkert många?

egentligen spelar det ingen roll hur mycket jag vägde innan - eller vad jag väger nu.


till saken. jag var hos min kära A i förra veckan för att väga mig och prata lite,
det visade sig att jag gått ner ca 1.6 kg sedan jag var där sist, vilket är lite mer än 1 månad sedan!
Min reaktion var naturligtvis att - shit - jag har under en tid och innan tänkt att
mitt mål skall vara att hålla vikten där jag var - något hekto ner eller upp är ju naturligt,
men inte gå ner. då blir man glad, för så mycket har jag inte tränat, jag har inte varit stenhård
med kosten, fast ändå tänkt hur och vad jag stoppar i mig.

det betyder också att jag nu har gått ner ungefär 22 kg sedan Februari i år.
jag har också börjat jogga/löpa och älskar det.
har även för vana att cykla ut till jobbet i Lindsdal vilket gör att jag får den vardagliga motionen som alla behöver mer eller mindre!

Mitt dröm-mål som jag nu babblar om, är knappt 3 kg (om inte lite mindre) kvar till,
jag tränar gott folk , jag vill hellre se tränad ut (vilket jag inte direkt nu kan påstå att jag ser ut som och som delvis har med att jag har en hel överskott av hud på min kropp...) nåja.

Dessa 3 kg , kommer jag sakta sakta att ha i sikte. d.v.s. inget jag stressar med eller måste få bort snarast.
min kropp behöver vila , jag behöver stressa ner. och jag vet om det!


Jag skulle här vilja visa er en utav mina favoritklänningar
och mina nya jeans - som är 5 storlekar mindre än tidigare. ( och minsta första köpta jeans på 3 år......)


enjoy




 





förresten , har en hel hög med kläder som skall skänkas bort, säljas och slängas.
någon som har storlekar i M & L är mycket välkomna att kika igenom skiten,
finns en hel del fint och en del någorlunda nytt! Bara att höra av sig !



/ Therése

Kommentarer
Postat av: Emma Rosenqvist

Hej tess!

Jag har M-L nu för tiden och skulle mer än gärna vilja köpa hela högen av dig för ngn billig peng då jag är i stort behov av nya kläder hehe... Allt mitt är för stort nu :( hehe..



Kram Emma, skriv gärna på fb till mig!

Datum: 2011-08-04 Kl: 09:52:17
Postat av: Catrin

Så fin och duktig du är gumman, är så stolt och glad för din skull!!! Kram

Datum: 2011-08-04 Kl: 11:37:45
Hemsida/Bloggadress: http://www.catrinseerbe.blogspot.com
Postat av: Ricard

Riktigt snygga Jeans :)

Datum: 2011-08-04 Kl: 17:51:35

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0