antingen lämnar dom mig eller så lämnar jag dom







antingen lämnar dom mig eller så lämnar jag dom,

det är väl så det är. kluven, slittrad, fylld av någonting,
- jag inte själv kan f ö r k l a r a.  jag vet inte ens om det är bra eller dåligt.

melissa säger det igen;
Om du lutar dig mot solen
om jag lutar mig mot dig
Jag blir bättre med tiden
om du har tålamod med mig


eller som håkan säger det;
Kom sommarnätter under stjärnor kom, med ensamheter dagen om -
och om du behöver den finns aldrig gryningen, har sett hur kärlek vunnit.
- Jag har sett kärlek från båda sidor nu,
från och ge och ta och ändå ser jag bara kärleksillusioner
och nu minns jag, jag förstår inte kärlek, inte det minsta.




eller?



vi har äntligen tagit del av vår lägenhet. emma och jag!
alla sakerna finns nu här och ingen annan stans, trots lite kaos och en hel del röra.
jag vill inte ens gå och lägga mig, för jag vill fixa , pilla , greja bara lite lite lite till.
typiskt mig. vill ha allting gjort på momangen! tss!


jag, anna och peter har även firat vår fina vän robert idag.
han fyllde 24 år i tisdags så det blev en god tårta som vi knåpade
ihop innan robert var på ingång. nöjda och belåtna! tack för någon timmes
paus från flyttkaoset, välbehövligt om inte annat.

min semester nere i lund, malmö och köpenhamn blev superlyckad,
vilka minnen, vilka skratt,  det är obeskrivligt. kort sammanfattat:
värme, känslor, glass, sol, leenden, "sång", pride-festival, danskar, belgier,
vin , god mat, shopping, promenader, Zimzon, Martin, Emma, Fredrika, Uteserveringar,
dans, tågande, "höft"-värk, fattig, soffor, bakterier i vatten, hårspray , hotellfrukost,
feber, indisk mat, goda sallader, mysiga caféerl gnistrande ögon. . . osv osv.
. .



nu är det dags att sova,
godnatt. / Therése











Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0