Aldrig , aldrig ensam.

Jag har längtat efter våld
Efter hämd och mer förnedring
Men den stora stora rädslan
Är inte här ikväll
Och det ekar mellan husen
Ingen rörelse någonstans
Bara fina tunna ljuset
Mellan våran värld och din

Aldrig, aldrig ensam















det var länge sedan jag skrev. min värld har varit upp och ner.
och ändå mår jag bra. hur kan man må bra , samtidigt som det brister?

jo. jag sväljer min stolthet, finner lösningar på problemen
försöker göra det som är rätt, för mig, min hälsa, mitt fysiska och mitt psykiska.
och
det
funkar.

kanske har jag valt bort mycket och valt annat
men jag har gjort det som varit rätt för stunden.


idag fick kollegan tårar i ögonen , igår fick vännen detsamma,
det gör mig rörd, berörd. tack, värmen, ödmjukheten, empatin är obeskrivlig.

Men en sak går att konstatera , ALDRIG, ALDRIG ENSAM!



Det är också klart, att vi, jag och min kära sambo Emma -  kommer att flytta.
min lägenhet kommer stå tom nästa vecka och inflyttning till den nya , 3an -
kommer ske den 23-24 Augusti. helt jävla underbart! en badanka har vi också - Ulla - vilket
betyder att vi också har ett badkar där Ulla kommer befinna sig . Så Awesome!

Så här ser planeringen ut framöver
- 15 Augusti kommer EMMA HEM IGEN- ingen är mer efterlängtad just nu alltså.
- 16 Augusti Besiktning av min lilla lägenhet
- 17 Augusti drar jag och emma ner till Fredrika i Lund, för att sedan Weekenda i Köpenhamn!
- 22 Augusti är vi förmodligen på hemgång till kalmar igen
- 23-24 Augusti Inflytt i den nya lägenheten
- 26 Augusti Avslutningsferre och mys med sommarvikarierna
- 29 Augusti börjar höstterminen igen - here we go again - s k o l a .
- 3 september vankas det Kräftskiva i Ljungbyholm


Helt galet .
jag lovar, jag ska hinna andas!






Kommentarer
Postat av: Ricard

Lund är riktigt mysigt, min pluggstad ju :)

Datum: 2011-08-04 Kl: 17:50:43

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0