Min Sommar i BILDER

Sommaren har bestått av en hel del jobb. Nästan bara jobb..
Dock har jag hunnit med en del grejer som var och är otroligt värdefulla
nu när hösten börjar ta sig an träd och vind här i kalmare.


Midsommar 2010 på öland:













En kanonmidsommar ute på öländska landsbygden.
Mycket folk, mycket skratt och dans kring midsommarstången.
VI tackar Tove för en toppen fest!


Paddling med familj:




En helt underbar tripp, flera mil paddlade vi...
Vi tältade vid en badplats där solen gick ner och vi grillade
korv på engångsgrill. Vädret var kanon alla dagar.


Göteborg/Lars winnerbäck/Frida:


Frida min vän..





Göteborgshjulet..





Lovade frida att klippa bort henne, annars skulle jag få en snyting.



Melissa horn!




har himla roligt - jag vilar lite:)


De va mkt folk mina vänner : )




kungen själv.


sen va de hejbaberiba!



Utgång Augusti:














inte varje dag det är så mkt folk på kårens dansgolv
( som för övrigt är ganska gigantiskt..)




NU är det fler äventyr på ingång ! :)

kramar T

Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0