varmpolkachokladmjölk och söndag




När allt känns sådär.. hopplöst.
Försöker jag finna sådana där vackra ting.
Naturen är en sån sak . Den är vacker , bara man tittar.
Jag tog fotot ovan ute på åsarna i rockneby idag. jag älskar
naturen där. jag älskar att andas frisk luft och lyssna på dånet från e22an, som bara hörs på långt håll...
annars är det tyst, sådär tyst så man hör saker - bara man lyssnar..



ibland är det tufft i hjärtat .
tufft med känslorna

igår var en sån dag,
det var oehört länge sedan jag kände mig så ensam,
trots människor omkring mig så ekade det tomt i mig .

människor jag trodde brydde sig om mig , har jag inte sett skymten av
eller hört av på flera veckor. situationer kan vara jobbiga, men jag tänker
ändå .....men jag då? är jag inte ens värd att fråga hur det faktiskt är?
eller bara ett hej?


jag fortsätter ge....
för någonstans tror jag på att man får tillbaka det..på ett eller annat sätt..





det är höst i mig . och det känns!
bye then / T












Kommentarer
Postat av: Catrin

Du skriver så bra vännen! Sänder en BAMSEKRAM till DIG i denna stund. Ta vara på dig gumman och kom ihåg att Du är en viktig person på jorden. Kram

Datum: 2010-10-24 Kl: 20:37:19
Hemsida/Bloggadress: http://www.catrinseerbe.blogspot.com
Postat av: somebody

Man känner verkligen hösten när man läser din text, det känns som ett glas tegelfärgat bourgogne framför en brasa medans renget piskar mot rutan. Poetiskt, känslosamt och frågvist. Samtidigt som man känner hoppet och längtan och tryggheten som finns där i grunden. Meningen "jag älskar att andas frisk luft och lyssna på dånet från e22an" är härlig.



Well here comes a Hey from me. A stranger, somebody or nobody ... it dosen´t matter. As long as we give...

Datum: 2010-11-09 Kl: 22:03:02

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0