Att frige en fånge


(en bild tagen någon mil utanför alvesta)


jag har gått och funderat på en grej i flera dagar nu.
jag har tänkt att skriva ner (först och främst för mig själv) händelser och människor
som jag är beredd att förlåta.

de människor som känner mig, eller de som har förstått att jag
drar runt på en hel del negativa känslor och minnen .


Människor som betytt en hel del, men som sårat mig djupt
och som har etsat sig fast i mig , mina minnen. en del utav
de människor är jag nu beredd att förlåta, släppa taget om.
de må ha tagit år, berarbetning och tankar, det är ibland som
om drömmarna talat om för mig att nu , nu är det nog.


så..
nu ska jag tänka hur jag skall få till de..




" Att förlåta är som att frige en fånge och upptäcka att
fången var du
"



vi hörs.
/ T






Kommentarer
Postat av: carola

starkt gjort..

Jag är också inne på det men det är inte så lätt..

Vissa saker finns djupt där inne..



Din design är så vacker...

Datum: 2010-11-23 Kl: 07:53:07
Hemsida/Bloggadress: http://mammacarola.blogg.se/

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0