n a i v

jag är naiv,
alldeles för naiv.
kan man bli beroende av - att vilja tro på saker? hela tiden?
tänka naiva tankar,  få de till "handlingar" ?
isåfall.. är jag de. beroende alltså.


stolt över larswinnerbäcksbiljetten som hänger på min kyl,
winnerbäck i gbg, kan inte bli bättre! med min Frida!

känner.. en kväll som denna , att jag saknar mina vänner
dinusha och robin. det var FÖR länge sen. en tanke går till er,
mina bästaste vänner.

imorgon är det sexparty som gäller ,
ska bli mycket trevligt!

Nu är de bums i säng,

hörs!

ps. min Skit snygga makeup kommer upp på bloggen imorrn!
;)

 Så ska vi hitta en väg ändå-
 Vi skall hitta en plats ändå.




jag och robin<3 ( till vänster)


jag och frida<3



dinni å jag<3



jag och brudarna (carro, jag och emma)<3


Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0