I don't wanna hear your bullshit




Never say forever, 'cause forever's a lie
I can see right through you so I can't ignore you
The story changes but the ending will bore you
I tried to tell you but you simply obeyed
You didn't listen so they threw you away
Now all you do is talk, I don't wanna hear your bullshit
Is this what you want?!

This is where it BEGINS
This is where it ENDS



vilken helg. på gott och ont.
det är inte så att det inte varit trevligt , för de har de  - stundtals.
i torsdags kom min kusin till mig och sov här och det var himla trevligt att
umgås igen. jag älskar verkligen att skratta åt henne och jag tycker till och med om att
sova bredvid henne , för jag vet hon brukar andas mig i ansiktet för att väcka mig - med vilja.

fredagen var det lite fest som stod på schemat , förfesten va jätte trevlig då vi firade min vän johan
som har fyllt 22! sjukan var också trevligt den lilla stund jag var där.
men senare framåt kvällen , var bara skit. det var då jag face to face - fattade att världen inte alltid är så
vacker och människorna som man har tyckt var bra och goda människor är inte mer än fula, äckliga och stora egon.

jag är arg på mig själv för att jag känner sånt hat. hat för att jag är så dum och tror på de goda,
fina hela tiden. lurar mig själv. sen står jag där , känner mig lättlurad och manipulerad.
och jag hatar deras fula äckliga stora leenden . antingen är de en ful fisk som flinar en upp i ansiktet
eller så är det en annan som har ett ansiktsuttryck som inte säger någonting. tom , hela personligheten
är tom , symboliserar -  nobody, ! det är läskigt när människor inte ens har en personlighet , något som är " dem " .. och så har vi en annan , som snackar mer än "handlar". "i dont wanna hear your bullshit".........


jag tänker inte säga vad som hände , de ända jag kan säga är att johan bjöd mig på mat,
lördagen spenderades med min fina vän frida , mat , film och snack.

cykla på en cykel med bara 1 trampa hem.

söndagen började med filmtittande, sen ..
fick jag kokande vatten över hela benen. så klantig är jag.
bränskadad therese på hög nivå , jag lider verkligen med mig själv - för J*vlar va ont de
gör.


ingen bra söndag , sänkte hela min helg.
här kommer en bild på en vecko-makeup som va svart/grå.

/therese






Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0