Äntligen!

Äntligen är hemtentan över och äntligen kan jag andas ut.
iallafall tills imorgon då den nya "delkursen" sätter igång .
men hey , 5 veckor - sen är de fiiiine! sen är det jobbelijobb som gäller.

i fredags spenderade jag min valborg med frida, vi drog till ålem
för att träffa christoffer m.fl. mycket trevligt . sen drog vi vidare
till en förfest i b-måla. sen vidare till valborgs rocken . riktigt trevligt må jag säga! ( :
blev inge harrys like usual. det blev nya äventyr som var mycket lyckade.

idag har jag fikat i stadsparken / slottsparken me mina vänner , carro och frida.
även det satt trevligt och gjorde helgen fulländad!

Och så har jag fått min nya ögonskuggepalett,
snacka om att jag kan "leka" nu...  hihihihi.

här kommer lite bilder jao











Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du är så duktig!

Datum: 2010-05-03 Kl: 22:17:29
Hemsida/Bloggadress: http://mondoblog.se/flussie

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0