VIN

ÅH vad jag älskar att människor kommenterar !
Tror verkligen jag själv ska bli bättre på det. vilken härlig känsla!


Idag har varit en bra dag! GOSCH
först mötte jag upp Dessie vid bussen  och ja -  jag har saknat kvinnan.
vi delar otroligt mycket minnen och jag trodde aldrig jag skulle känna
Detsamma. det kanske jag inte gör - men inte lång ifrån.

och när jag väl satt här..... och klickade lite.
så såg jag att tentorna kommit ut , och jag klarade psykologitentan ( Som jag för
övrigt drömt madrömmar om ) och dessutom fick jag VG ( dvs det högsta man kan få)
helt helt helt underbart . så imorgon ska det firas med massa viin!


vet inte vad jag ska göra med mig själv,
måste börja skriva på hemtentorna som ska vara inne nästa vecka.
men jag har absolut ingen lust.. gah!

/ tjingtjong..


Fu , jag vill ha sommar!

Kommentarer
Postat av: Ricard

Grattis till ditt VG :)

Datum: 2010-03-20 Kl: 00:13:45
Postat av: Dessie ♥ - En blogg om mig & mitt liv

Massor med nice! ;)

Datum: 2010-03-20 Kl: 10:46:01
Hemsida/Bloggadress: http://dessie.blogg.se/
Postat av: Thezze

Grattis vännen, du skulle inte ha oroat dig, men jag vet hur det är...det värsta som finns är väntan och ovissheten över hur det har gått...Ha en trevlig helg...Kram

Datum: 2010-03-20 Kl: 10:53:59
Hemsida/Bloggadress: http://theesfeez.blogg.se/
Postat av: Emma

Grattis till ditt vg! :-D

Datum: 2010-03-20 Kl: 16:59:37
Hemsida/Bloggadress: http://oneverybodyslips.blogg.se/
Postat av: catrin

Hej vännen! Vilka snygga kläder du har och vad fin du är i håret =) Villa bara lämna en kommentar så att du förstår att jag fortsätter att följa din blogg, dock har jag varit urdålig på att lämna kommentarer till dina inlägg, skärpning på mig. Kram

Datum: 2010-03-21 Kl: 14:09:55
Hemsida/Bloggadress: http://www.catrinseerbe.blogspot.com

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0