maybe your magic won´t affect me

att känna sig som en snurrig höna , är inget konstigt i dessa dagar. otroligt mycket i skolan, otroligt mycket att
läsa samtidigt som det är otroligt mycket tankar. hur kan känslor vara så splittrade, så tvetydiga och alldeles
åt helvete förvirrande? ena halvan av mig...känner en sak och andra en annan . någon gång vill jag vara överrens
så jag klipper kantas med något jag inte kan hantera särskilt bra.


mjaha , en helg i sölvesborg/bromölla är done.
tyvärr fick min nästkusins pappa en hjärnblödning, så
vi har infunnit oss på sjukhus en del utav tiden. för övrigt var det mycket trevligt .
självklart saknar jag människorna och placet , men samtidigt är det skönt att vara hemma.

snart kommer du till mig, iaf..


och..

maybe your magic won´t affect me

..
tjotjing
/therése


( therese in action för några år sen ;P )

Kommentarer
Postat av: Ricard

Livet kan du se som en gungbräda. Minns du när man var liten och gungade, så hoppade kompisen på andra sidan av och man slog sig när man landade. Nu är det känslorna som gungar i stället, så sätt dig i mitten Thess, där finns din balans. Inte lätt, själv tycker jag halvt omöjligt, men någon gång lär vi oss !.....

Datum: 2010-03-09 Kl: 23:50:14

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0