Lördagsmys?!





Intervallrundan satt där den skulle igårkväll. Kände verkligen att jag behöver få ut all min
aggression ( för en viss person ). och det gick riktigt bra, dock rann ju svetten och grannarna
lär väl tro jag är tokig som är ute och springer en fredagskväll. ( dom såg mig..jag vet det...)

väl lördag, började med att plugga och nu sitter jag här nöjd som bara den. Skrev färdigt
film/bok tentan så nu har jag bara 1 kvar. känns otroligt skönt . därför ska jag unna mig lite
helg i 2 dagar nu , ikväll blir det fest med massa vin och trevligt sällskap.

men först ska de bli sallad från pizzan,
dusch , sminkning .

men innan dess...
ansiktsmask!

Ha en trevlig helg , för det ska jag!
/ tjingtjong!


en människa som inte ser ut som therese, med bruna linser
och inget smink. wey!


Kommentarer
Postat av: Ricard

Grannarna blev kanske bara imponerade ? :)



Och du ser annorluda ut på denna bilden, men tuff som få i ansiktsmask :P



Ha en fin lördag !

Ricard

Datum: 2010-03-20 Kl: 13:28:34
Postat av: Frido

Fan så blek du är, herregu. ;)

Datum: 2010-03-20 Kl: 13:30:37
Postat av: Nathalie

jaaa, det såg inte ut som du men så söt =)

Datum: 2010-03-20 Kl: 17:04:57
Hemsida/Bloggadress: http://mondoblog.se/flussie

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0