I will run every red light

vaknade upp med en riktigt bra känsla, det var sol ute - och hela grejen fick mig pigg och
glad. jag låg och läste en bok som vi har seminarie på nästa vecka och nu är halva boken
avklarad.

idag står ganska mycket på agendan, först ska jag göra mig iordning och göra iordning här hemma..
damsuga , bädda , plocka in den rena tvätten och sådana behövliga saker.. Sen ska jag iväg och sminka
Anna .. ( ja , och få betalt för de... shit.. känner mig som en...galning som börjar sminka människor som ett extraknäck...ha ha!! ) Sen , är det tjejkväll som gäller, en relax nere vid havet. Där blir det att bada ( ute ) basta , hemkörningspizza , melodifestivalen och något glas vin. helt helt helt underbart.


jag skrattar åt mig själv för att jag är såååå klantig!!!
nyss spillde jag ut yoggi på min duk här på bordet och för 2 sekunder sen spillde jag ut keso på golvet.
herregud. att jag inte är DÖD än?  typ... "råkar" bli överkörd för att jag inte såg bilen ?!
jag slutar inte förvånas över hur klantig och förvirrad jag är ibland ! =D ha ha ha .
här är några saker som gör mig till den klantiga människa jag är:
- cyklat in i en brevlåda
- fått en golfklubba i huvudet
- bränt hela armen i ugnen närj ag skulle göra billys pizza ( bakis,  under nollningen )
- skärt sönder hälften av mina fingrar med mina vassa "kock-knivar"
- bankat på en glasburk med handen ( 5 års ålder ) och lyckades göra så
senan till långfingret gick av och flög upp i handleden som ett gummiband.
- slått sönder 4 lyktor, 6 glas och 1 tallrik sedan jag flyttade till kalmar ( september förra året )
- tappat mobilen i kokande äggvatten.

- ramlat med cyklen och fick ett stort skrapsår över kinden.
osv osv osv ....


ha en riktigt trevlig helg gott folk.
jag ska fortsätta med å lyssna på melissa horn och lars winnerbäck
och njuta av denna sköna lördag.

tjotjing.





Här kommer lite bilder på min familj och släkt som jag både
ÄLSKAR OCH SAKNAR!
























tjoootjing igen!

Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0