When it gets tough, gotta fight some more..

hur kan jag vara så dum ? som vanligt.
det är inget att fightas om... ens..
du är inte ens värd de.

lätt att jag håller huvudet högt.
det är konstigt hur motgångar och ledsamma saker gör mig så
motiverad och stark. förut kunde jag gå ner mig till jordens kärna, deppa ihop och tycka synd
om mig själv.  självklart kan jag tycka synd om mig själv idag med.. och deppa lite.. men inte alls på samma
sätt...
idag, gör det mig bara pepp på livet. jag vet att glada dagar
inte kommer försvinna . dom dyker opp lite titt som tätt - det är dom
som gör livet värt att leva. och det är dom förbannade cp dagarna som
gör mig förbannad men också galen, målinriktad.. som dunkar mig i ryggen
så att jag fortsätter kämpa.

therése johansson ger inte upp . aldrig i hela mitt liv.
jag kanske lägger mig ner på golvet ibland och undrar vad
det ska bli med mig , men jag reser mig lika fort och vandrar
mot nästa mål , nästa utmaning.

på tal om något helt annat;
f.
jag vet att både du och jag..
står och stampar på samma plats. ibland önskar jag att...
vi skulle kunna komma vidare..

we only go 86, 400 seconds in a day to, turn it all around or to throw it all away,we gotta tell them that we love them, while we got the chance to say . gotta live like we´re dying.



( jag , kroatien 08 ...de va ju ett tag sen...)


Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0