1 vecka och 2 dagar




en makeup (va int klar, maskara fattades... och ögonbrynen..och gör väldigt mkt)




Rubriken till inlägget säger allt  , dessa 9 dagar i mitt liv har varit ganska händelserika, mestadels känslomässigt.
2 hemtentor är gjorda och inlämnade , jag var ute i mycket god tid.

jag vill icke skryta men jag blev väldigt glad på mig själv för oväxlings skull ( brukar bli arg , förbannad , sur och galen på mig själv.....ganska ofta) men denna gången blev jag glad och stolt , jag lyckades med endast 2 fel på tentan , dvs 38 av 40  . jag som int ens trodde jag klarat den. blev glad för vg:t men ÄNNU gladare för att jag enbart lyckades få 2 poäng ifrån fullt . *klapp på axlen*

idag är det måndag igen ,
det var ett grymt hårt och JOBBIGT easyline pass . fy djävulen.
men det peppade bara mig ännu mer , kvällen tillbringade jag även ute på en långpromend
i skogen med Malin . och inte  - miljö - snälla therese hittade också ris som jag nu satt på balkongen
med mina vita och turkosa fjädrar! wihu!

start på en ny kurs också , sociologi , sista klämmen innan sommarlovet.


ännu en grej.
jag känner mig så föromjukad och jag kan inte sluta tänka på det.
det är konstigt hur en del människor gör sånt otroligt intryck på en.
och förmodligen kommer du aldrig läsa detta...  =(




just nu...... känns det... som om jag alltid kommer vara rädd för att stå där....  lämnad .. ensam kvar..
men jag vet att det inte är sant. ändå kan jag inte föreställa mig något annat. just nu...

" lämnad , ensam kvar. i smutsen av våra samlade misstag "


/ tjotjing.















Kommentarer
Postat av: Melissa

Jag tycker absolut inte att du skryter, när du säger att det går bra på tentorna och att du fått VG. Var glad och peppa dig själv! :) Om någon tycker att du skryter så vad gör det? :) Man ska kunna vara stolt över sig själv tycker jag!

Datum: 2010-03-29 Kl: 20:49:57
Postat av: Ricard

Melissa har rätt, all heder till dig som gjort så bra i från sig på tentorna !. En del människor sätter alltid spår i en, kan vara bra eller dåliga spår, men kom alltid i håg att dom som lämnar dig, är dom som förlorar. Du kommer inte att stå där ensam, du har alla egenskaper en bra vän/flickvän ska ha :) och blir det så galet så du står där ensam på backen, så har du mitt nummer !



Ciao

Datum: 2010-03-29 Kl: 22:33:43

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0