We learn how to fight

Nytt år , nya möjligheter.
Ny dag, nya möjligheter.

Än har jag inte valt att berätta mitt nyårslöfte till "alla".
Jag har inte heller sagt att det är "nu eller aldrig" som gäller.
Har lovat mig själv så många gånger, nu jävlar -
10 kg (minst) ska bort..... till maj/juni..
så ni kommer få följa min viktresa här på bloggen. Kanske blir det lättare då ?!
för och efter bilder kommer också ordnas! Nog om min vikt........


Det är måndag idag .. och jag sov alldeles för länge. Hur ska jag kunna somna som en normal människa om jag hellre vill kolla på massa filmer halva nätterna?! Bra fråga! Måste bli ändring.. redan imorgon får jag upp och hoppa kl 7 - 8.

Nu ska jag upp och få i mig lite frukost innan jag beger mig till carro för att plugga , sedan träning...
please kill me ; )

ciao tjing.



Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0