Ta min hand - vi ska åt samma håll

winnerbäck får mig på humör och inte vilket humör som helst utan..BRA humör!
smaka på den ni . att man kan välja vem som kan vara ens "hjälte" för dagen.

när som , idag eller imorgon får vi reda på tentan.  gosch i himmel vad jag är nervös.
men jag vet inte varför jag ens är nervös ? Ska jag lyssna på pappsen min och tänka så här:
" det räcker med ett godkänt , sluta upp med kraven på dig själv" ,
kanske , kanske inte......... ( det är ju inte särskilt likt mig )


Nu har jag ätit en morot  och sovit 3 timmar
så nu är det dax att träna skiten ur min lilla kropp.
Ja tro det eller ej , det är 3 gången denna vecka , 4 gången blir imorgon
och 5 gången blir på söndag.
Är så otroligt nöjd med att jag kommit igång med träningen och älskar de gör jag också.
sikken motivation.  go t h e s s a n . .


du gör mig inte besviken längre..
kanske för att jag inte kräver någonting längre,
det känns bra. riktigt bra!  du är s t a r k .


/ therése





Kommentarer
Postat av: Frido

Vi smakar på det i sommar Thesso!

Datum: 2010-01-20 Kl: 21:14:18

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0