t o k i g h e t e r

jag må ha ont i hela kroppen , blåmärken , skrapade knän , "stryp" blåmärken , bulor i huvudet och pannan och jävligt ont i magen av alla skratt .

gårdagen började med att jag vaknade upp hos min kära mamma ( Som för övrigt är den snällaste och mysigaste person jag känner ). det blev en mysigt frukost och en hel del fixande med mitt hår. Ja , må ni tro att jag har varit i farten igen. nu är det lite mörkare , lite ljusare "slingor" i, och en ljus underlugg. hel nöjd.

mamma och jag fortsatte mot systembolaget och inhandlade en sjujävlans massa vin . blev också en tur in på maxi och är nu 2 kg kycklingfilé rikare. nam nam.....

vidare hemåt , fixa , trixa , greja, sedan vidare mot carro.
god mat , gott vin och ......massa kackel . det slutade med att
jag skrattade så jag höll på att dö och kvävas av mitt eget skratt.
frida kan hålla med om att jag är en duktig konstnär och borde satsa på den karriären......
HA HA HA  , stefan må iallafall ha fått sig ett litet skratt på natta-kvisten.

vidare utåt , olearys , krögers och mollys stod på agendan och sen en "liten" sväng på
sjukan. och det var för övrigt där vi körde " Självförsvars " - övningar som resulterade i ett jack i huvudet på en , blodiga nävar och ja... riktigt roliga (men onda) saker. jag må vara ett klant-arsel, men gosch det var nog den helgalnaste kvällen på länge.

tackar hela högen för en trevlig kväll och natt.

kvällen idag kommer bestå av bio med min bästa vän frido,
jag älskar att umgås med henne.. jag skulle kunna ge henne allt
jag äger , men jag väljer istället att ge henne en bit utav mitt hjärta,
och så vill jag att hon behåller det - och tänker på att inom henne - finns en liten bit av mig,
som kommer dunka, slå och göra volter. en liten bit av mig - som gör dig påmind i varje andetag
du tar. som gör dig påmind .........

( och så måste man ju förstå att man inte ger bitar utav sina inre organ till vem som....)

Nu måste jag städa , börja "leva" och klä på mig innan det är dax att ge sig iväg.
idag känner jag att jag lever , tack gode gud att jag vaknade och " andades "  - halleluja!

/ T











Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0