s t y r k a

det sista .....jag tänker tillåta är att du lägger över skulden på mig,
och får mitt förbannade samvete att krypa ut igenom öronen.



idag känner jag mig stark ,
Trots att jag fick för mig att det ( på något konstigt sätt ) var mitt ansvar,
mitt fel . men efter ett tag kom jag på att jag inte kan lägga något så stort
på min egen rygg.  jag måste ha tänkt helt fullständigt galet . helt jävla KO-KO!


idag har jag förövrigt tränat hård militärträning med min militärtränare carro.
hoho , aldrig tänkt på att kanske bli sån som tränar militärer ute i skogarna? !
nej då  , så farligt är det inte . men det var skönt  - ett riktigt långt och ordentligt pass !
nu j ä k l a r , har vi sagt.. eller hur carro ? :)


vi får se om jag kan röra mig imorgon , då ett nytt pass väntar.. ingen aning om vad jag är sugen på att träna .. men återstår att se.

Nu blir det film innan det är dags att sova..
ps. idag fick jag dagens sötaste mms.. av ingen annan än frido.
du kära vän ,  helt fucking otroligt!  =) puss på dig !

Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0