♣ 16/1-2010 ♣

klockan är lite över 02.00 och det är fredagsnatt. jag har inte alls någon
lust att gå och lägga mig efter min hemska upplevelse med filmen jag nyss
såg. har lust att ligga och sova i soffan inatt - bara för att . h e l v e t e .
jag brukar inte vara så löjlig att jag inte kan lägga mig i min säng ,
men nu är det riktigt motigt. OCH så är jag inte trött heller. kanske för
att jag varit och fart halva natten nu . aja.. Nu har iallafall min kära kusin
åkt hemåt mönsterås igen. här sitter jag och fundilerar , som jag alltid gör
när jag som mest inte ska göra det. men mörker och ensamhet gör det lättare
för tankarna att slå rot och börja föröka sig. men det gör inte mig något , egentligen.
Det känns inte det minsta jobbigt , hela veckan har känts bra, otroligt bra!


tänk er att tankar är som.... hörlurar som har trasslat in sig .....
och det ska ta en evighet att trassla upp allting innan man
tillslut kan plugga in dom i öronen och njuta - av den underbara och vackra musiken.
.....ibland tar det längre tid att få upp trasslet och ibland lyckas man snabbt, enkelt -
och desto snabbare får man höra musiken..
Denna vecka... har mina tankar varit lätta att trassla upp , jag har fått se och höra
det vackra nästan direkt . så där töntigt enkelt... så man börjar undra om det  verkligen
är meningen att det ska vara så enkelt ? En lättnad inom mig har befunnit sig ,
men jag vet att trasslet kan vara tillbaka , när som . men jag har lyckats att njuta - just - här och .. nu.


förresten så har jag kommit gång stenhårt med träningen,
det blev 4 hårda pass förra veckan och  idag ( lördag )
är det mitt 5:e pass denna vecka. wihu !

tentan kändes bra och det kändes som ett klockrent g ,
minst.. så det hoppas vi på !
om..jag skulle ta och hämta mitt täcke och lägga mig i
soffan. så att jag slipper vara rädd...


dagens tankar:
- Att jag finns - är inte samma sak som jag lever....
- Att våga är att bara mista marken för en stund. Men att inte våga något fast man vill, är att förlora sig själv och mer därtill..


jag skänker en tanke....






/ T

Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0