fram och tillbaks

Du säger, att vi nått den punkt i livet
när man bli tvingad att förstå
att allt, man tog för givet
och allt, man tog för gott
var nå'nting som man bara fick till låns
Och jag önskar det fanns nå'nting att säga
och gav dig tillförsikt och mod
Men hoppet föds i handling
Det vet jag att du vet

om en skuta utan segel
en skönhet utan spegel
ja, som en hemlös irrar du omkring
Som en gamling i det nya
som en fånge i det fria
vågar du inte vänta dig nå'nting

Men det finns en tid när säden måste mogna
Det finns en tid när gräset måste gro
Och när din säd har mognat färdigt
och ditt gräs har blivit grönt

kom hem till mig , så gör vi nått ihop.

/ Winnerbäck



Han är otrolig den där winnerbäck. han får mig att dansa runt som om det var det sista jag gjorde!
idag ska jag träna , hoppas inte på någon hjärtinfarkt. jag menar , det rinner ju faktiskt bara ur näsan ,
inget mer! har intalat mig att jag fkaitskt inte är sjuk , och då är jag inte sjuk.  inte sant ?!

varmt vatten med citronhonung i och jag njuter.

boken om anknytningsteori ska bli färdigläst , sen ska jag klappa mig själv på axlen.....


bästa bästa bästa , frida .
igår kom hon med ett litet frimärke till mig , precis så som jag hade bett
henne om . tänk att hon förstår alla krångliga förklaringar och ord och känslor.
Du är min vän, och stormarna i vår blir våra bröder



/ T


KOLLA mitt ena coola öga . galet blått! ;D






gud är med oss , halleluja !  HA HA HA HA 



avslutar med min nya favorit andreas grega:
Det gick inte över, jag ville tillbaks.
Hjärtat ville fram och tillbaks.
Det gick inte över, jag ville va kvar.
Jag hörde men vad var det dom sa?



Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0