s t ä m n i n g e n

Det är bara strimmor, ett litet kliv ut i världen, 
vartän vi kom ifrån, vartän vi ska nånstans
Håll min hand i vimlet, människor som tror har en chans,
Människor som tror har en chans

Du och jag för att nån var full 
Du och jag för våran skull
Du och jag för stämningen,
för den mjuka bedårande skymningen,
för isen som äntligen spruckit loss,
och du och jag för oss

Det är bara strimmor, ett litet kliv ut i världen
vartän vi kom ifrån, vartän vi ska nånstans,
Håll min hand i vimlet,

du och jag.

/
T

Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0