när kvällens första frusna stjärnor vaknar

jag har så NOLL känsla för att skriva nu.
vet inte vart jag ska börja .... och sluta.


i mitt liv just nu:
- jag borde plugga. borde gjort det hela veckan för att klara
nästa veckas tenta. jag blir arg , sur , irriterad och less på mig själv......
vadå självdisiplin? , vad är det?

- jag tränar å tränar och tränar.
jag får kämpa som en jävla dåre, medan andra inte behöver göra något alls för att
få en fysisk förändring.   jag kämpar vidare. och vid månaden maj/juni lär det väl ha gett
resultat. den som lever får se.......

- måste städa , damsuga , torka golv och vara allmänt duktig ,
men att få tummen ur och verkligen göra det....... puhu!!!!!!!

- SNÖOVÄDER is the shit... not.
vill spy på den... get away from my life.

Det blir iallafall fredagshäng/mys hos Adam ikväll..
god mat , kanske en film och trevligt sällskap.
Fredagar är alltid uppskattade.



allt för idag. tjotjing.

vill ha sommar , vill vara brun,
vill vara i kroatien.....



stränder , solnedgångar...



rapsfält , rocknebyhäng och härliga grillkvällar!

Kommentarer
Postat av: Ida

Dina tankar beskriver min sinnestillstånd ganska bra också! :) Jag är helt övertygad om att allt kommer att kännas lite lättare när den här jäkla snön försvinner och vi får se solen igen! Styrkekramar!

Datum: 2010-02-19 Kl: 10:08:06
Hemsida/Bloggadress: http://idasegenlillavarld.blogspot.com/

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0