lite svart , lite vitt




____________________________________________

När jag blir stor
ska vi bo
bland molnen

Lite svart, lite vitt,  framför allt därimellan
det kommer vara så bland molnen.


____________________________________________



tisdag, men det känns som måndag.
jag lullar runt och tror det är jul-lov redan nu.
jag skjuter upp saker, paketen blir aldrig inslagna,

jag läser lite i böckerna,  tycker det är intressant, det är det här jag vill.
avslag från göteborg idag, det känns befriande. då slipper jag stå där i valet
och kvalet. skönt att avslaget inte var personligt, skönt att det inte behövde ligga
på mig över huvud taget. ibland är det skönt , att inte behöva vara den som tar
beslut. inte varje dag det händer. ändå anser jag att ta beslut - handlar om ansvar
över ens liv . och det vill jag definitivt ha. Ett eget ansvar över mitt l i v .



kan man sakna människor så det gör ont i hjärtat ?

det gör jag just nu . frida håkansson. kom till kalmar
stad, så jag kan krama dig och skratta och skoja
- du ska veta , att det är sånna som dig som gör thesso
lycklig, sådär busig , galen, tokig och ännu mer lycklig.


Nu ska jag träna . . .
det är hårda bud.


/ T


Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0