det smakar salt gott folk , s a l t .




vet inte vad jag ska skriva för att förklara vad jag känner nu,
mer än att rubriken talar för sig SJÄLV!

men det dyker upp människor som på något sätt lämnar avtryck - för mig är dom någon,


jag vet vad som iallafall behövs göras, det är att sluta leta - sluta titta mig omkring.
och bara vara , leva i nuet.

det är med mina underbara vänner som jag trivs. vill vara . hela tiden.
mina nya vänner har gjort väldigt stora avtryck och det känns i hela kroppen
att det är ett behov som inte har varit lika tillfredställda innan  - som dom är nu.


Och jag är trött på dig , dig , dig , dig , och på DIG
trött på människor som lyckas ta sig in hur mkt jag än kämpar för att dom inte ska det,
trött på att dem lyckas såra mig och göra mig ledsen . göra mig så där förbannat svag, så som jag inte vill vara.
trött på allt som heter tjat å trött på allt som heter kyla.
VI ÄR FAN MÄNNISKOR , ALLA ÄR VI MÄNNISKOR , VISA DE ISTÄLLET
för att tro att ni är några jävla isbitar från nordpolen . vakna!


nu ska jag läsa min skit socialpolitik bok och hoppas jag blir lite mer klok
och hoppas på att mina förbannade huvudvärk , feber och förkylning försvinner.


och en sak till,  FOLK ÄR FAN INTE KLOKA I HUVUDET  , fyfan.
försöker ha någon sorts..... tro på människan , på förändring. men just nu i detta ögonblicket vill jag bara spotta , svära å skrika att allt åt ......................
har dom inget annat för sig än att såra andra? , så kan dom väl lika gärna låta bli att ta sig in i mitt liv? och i andras med för den delen. bara låta mig vara ? Inte dra in mig i något ! bara låta mig  v a r a . för jag ska låta allt vara nu. inte en enda kväll till ska jag somna och vara ledsen , somna  i något slags salt hav. f a n heller.
jag bara svär ,  . säger om å om igen - satans helvetes jävlar. 
jag är arg å ledsen på samma gång , jag vet inte om jag ska slå halvt ihjäl mig själv eller om jag ska gråta tills jag inte kan andas. jag vet inte vad jag ska känna . bara en jävla tomhet som jag inte vet vart den kommer ifrån.




glöm dina bekymmer , imorgon kommer nya.
ja imorgon är de iaf en ny dag, nya möjligheter , och förmodligen en
trevligare therese



tjo fräs!

Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0