jag säger bara , k a l m a r

För det är om kalmar det här inlägget ska handla om. För här är jag nu , i min alldeles egna 25a alldeles intill skälbygård i kalmar. i en ända röra , inte bara i hemmet utan och i mitt huvud . Igår var första dagen i "skolan" dvs , på socionomprogrammet. Ja hur många kan vi ha varit ? 80 pers , men vi ska va ung. 90!

Vi fick sitta å lyssna i ungefär 2 timmar, sen blev det blåa band runt huvudet med namn och program - genom heeela stan. Sedan vidare mot slottsparken. Och undra på om man var trött ?  En del folk öppnade sina flaskor - och det var så det hela började. Dock tog jag min cykel och cyklade hem runt 18.30 snåret , trött & översvämmad med info. Men idag - tisdag - DÅ blire fest , precis som imorgon! Det gott folk , det är vad nollningsvecka är f e s t . ( och lite lära känna klassen grej ) .

Jaha !
Nu får jag väl ta mig i kragen och gå å duscha så jag slipper cykla som en idiot in till stan.
<Måste dock köpa nya skor idag.. BLÖ!


Vi hörs gott folk.
/ tjes


Kommentarer
Postat av: Emma

tänk vad man kan hitta via facebook :-) vilken fin blogg du har! kramar

Datum: 2009-09-05 Kl: 12:17:46
Hemsida/Bloggadress: http://oneverybodyslips.blogg.se/
Postat av: Catrin

hej vännen, ville bara säga att jag saknar Dig, skulle vara kul ifall vi kunde ses snart. Hoppas att du trivs i din lägenhet. Kram Kram

Datum: 2009-09-09 Kl: 21:09:23
Hemsida/Bloggadress: http://www.catrinseerbe.blogspot.com

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0