jag känner mig riktigt duktig.

tjoho  ,  nu fick jag mig en spark därbak och gjorde en massa nytta. har tvättat i princip hela förmiddagen. Så nu är all tvätt ren och fin. och inhängs i garderoben också förståss.
och så har jag , damsugit , torkat golv , bäddat rent , städat toan och mina 4 sminkväskor , diskat , alla tavlor är upphängda... och nu väntas bara min NYA tv som gick åt skogen efter 1 dag. hoppas på att få den upphängd på min kära vägg , vilken dag som =)


helgen har varit kanon  , i fredags bestod kvällen av - ego time , med film å mys i soffan. tro mig , jag halvsov nog mig igenom den fredagen. Lördagen bestod av kalas hemma i rockneby med släkt och familj , sen bar det av till kalmar igen för fest med frida. vi hade det skoj och trevligt.
Söndagen bestod av Mysigt sällskap av malin, en långpromenad och söndagspizza.  och inte får man glömma filmkvällen hemma hos emma sen.

idag är de som sagt måndag , de är en ny vecka och... nya uppdrag.
ganska mkt i skolan   ( dock inte idag ) . men det är ju så det ska vara , tar bara ett tag för mig att komma in i skiten och fatta HUR man ska lägga upp allting , för att få det att gå runt !  ...

Ikväll blir det att träna . äntligen har jag tagit tag i de å köpt..
ett kort på nordic club.  så det är där ni kommer se mig alla kvällar i veckan.... höhöhö.



Mina nyfunna vänner här i kalmar
Carro och Emma ...... ( jag in the middle ) .




jag och min kära vän frida! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

De var nog på tiden att du börjar träna. Du är ju fortfarande stor som ett hus.

Datum: 2009-09-21 Kl: 17:24:27
Postat av: Ricard

Till Anonym



Så jävla onödigt att hacka på andra va, om du inte kan skriva ditt namn ängång så kan du ju hålla käft alltså. Bara för du är missnöjd med dig själv så finns det ingen anledning att klanka ner på dom som överglänser dig själv !



Vänligen

Ricard

Datum: 2009-09-21 Kl: 22:28:25

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0