jag har världens gulligaste.....

mamma .... och pappa.
igår skulle mamma komma och hälsa på och lämna lite grejer. DÅ hade hon satt ihop en jätte fin höst grupp som jag kunde ha på min balkong. Och så hade hon köpt med sig yoghurt som är speciellt bra för en mage som min. Hon går verkligen runt i affären och tänker på att jag behöver yoghurt som stabiliserar min mage. hahah. så söt !


och så pappa ..
- pappa: " men vill du ha en micro eller? "
- jag : " nja jag vet inte , tror inte de får plats "
- pappa : " men klart du ska HA EN MICRO!!!!  , fast..... vill du inte ha någon ska jag ju inte köpa dig en....skulle ju bli konstigt!

hahaha , alla tjatar verkligen om en micro. Ja gått folk , jag får väl tränga in en liten micro i min mini lägenhet ! =)


idag blir det träning , afro.
igår tog jag det jääkligt lungt eftersom jag har haft gudarnas träningsvärk efter bOdypumpen förra veckan.
Men huvudsaken är att jag kommit in i rutinerna. nu slutar jag aldrig..



och för dom som inte förstått eller nått fram till informationen så ska jag , therese johansson  - ha inflyttningsfest ( ett sju jäklans party) den 10 oktober (en lördag). Har du icke fått en inbjudan , hör gärna av dig så kanske vi kan lösa det...


Nu ska jag snart dra mig till skolan gott folk. ha det bra, så
bjuder jag på lite bilder - skapligt nya!


fest på sjukan.


Fin sittning. jag och malin.



riktigt fint höstväder då jag och malin va ute på söndagspromenad.


bowling med klassen.



hej så länge!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker du ska sluta dömma folk. Förstår faktiskt inte varför du sitter och säger att H är så fet och ful men ändå så ska du hålla koll vad hon gör, vad hon befinner sig. De verkar som om du är avundsjuk på henne. .

Datum: 2009-09-29 Kl: 13:53:52
Postat av: Anonym

vem detta nu är , jag har inte sagt Helene är ful eller fet. jag har inte yttrat ett ord. sluta med det här löjliga nu! tack!

Datum: 2009-09-29 Kl: 14:59:10

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0