> jag har härjat krig i mig <

Godmorgon!
Det är en tidig torsdagsmorgon och snart bär det av till skolan.
Men först vill jag gärna berätta hur allting är nu - när allt kommit omkring. Jag sitter här i min lilla 25a i kalmar och jag trivs. Ja , jag trivs verkligen här i kalmar. Kanske mycket på grund av att jag träffat ett otroligt tjej gäng från sveriges alla håll å kanter. Som igår hade vi en frisördag där vi klippte hår , färgade hår och noppade ögonbryn. Tro mig ,det blev en förändring! Och så får vi inte glömma den mysiga pizza - lunchen , turen på stan och den mysiga fikan med tee och bageri kakor!

och så det där med utbildningen, jag trivs och det är verkligen det här jag vill göra.
men frågan i mitt huvud finns kvar där hela tiden - kommer jag verkligen klara det här ?
Det ställs otroliga krav på en , och man måste verkligen fokusera. jag måste hitta fokuset!

jag vet att jag kan klara det här utan någon jävla pojkvän och utan en jävla massa pengar,
jag har en otroligt fin familj och släkt,  underbara vänner - gamla som nya och  en jäkla massa vilja!
Jag får väl köra på de ? Du vet - TUTA Å KÖRA? så som vi en gång gjorde på studenten, där vi stod på balkongen, uppspelta, glada , förvirrade  och skrek att nu ska vi bara tuta å köra .


nog om det,
idag ska jag iallafall till skolan och sen blir det att sola.
och kvällen kommer bjuda på finsittning med klassen (promnight  - tema) och... sedan fest.


/tjes


Jag och josse


Moi



Emma och Josse


gardenparty 09


vi dansar på bordet gott folk , tro mig !


Malin å emelie , två andra godinar från klassen : )


( fler bilder kommer .. )

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad kul att läsa att du har hittat rätt, både kompisar och en utbildning som du trivs med...nu är jag nyfiken på att se förändringen...Det är KLART att du kommer klara av det här...jag vet vad du känner för det här med skolan, jag har kännt detsamma ett antal gånger men jag klarade mig igenom det, och det vet jag att du också kommer göra, du är stark och du är envis =) det är såna som de, namne som oss, är skapta =D Kram

Datum: 2009-09-10 Kl: 18:17:28
Hemsida/Bloggadress: http://theesfeez.blogg.se/

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0