måndag 26oktober

det är måndag igen, grå, trist och en riktigt tråkig måndag. Jag började min dag bra med en ordentlig frukost, skön och varm dusch..

dock så faller mina tankar tillbaka på dig - du som fick dig själv att fastna - i mig.
det är så konstigt och så förvirrande. men jag lägger tankarna bredvid mig nu ,
dem tillhör inte mig längre! Låter dom blåsa iväg i höst vindarna utanför mitt fönster.

det blir
b ä t t r e
så..


jaha , en  måndag väntas.
en riktigt bra måndag om jag får gissa , dock är det föreläsning i 3 timmar
men efter det blir det att träna så svetten lackar, hemmalagat mos med malin,
och en trevlig nattgäst på köpet. ja malin , idag hade jag tänkt att känna mig trygg - med dig ! (:


Ha en bra dag ,trots dåligt väder , trötta kroppar,
och jävla massa känslor !


/ T


rockneby 09




Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0