friends time .

jag vill skänka en tanke till mina vänner,
som i denna måndagskväll inte har det för lätt.

ni ska veta att ni betyder otroligt mkt för mig , och .
Att jag tänker på er. fast att jag inte alltid kan göra någonting   - just nu . ♥



Just nu sitter jag här med malin efter en ganska lugn dag , då alla har lyckats väcka mig runt 10 gånger,
ja tro mig , jag har varit trött. Som en död anka ! Sen kom jag på att jag inte ska leka med mina mediciner. HAHA!


ne snart blir det sängen -
med mina kära vän . ja , gud ibland är de bra att ha vänner!


puss &  kram


Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0