Du fick för stor del av mitt liv..

- jag kunde inte andas tillslut / Melissa horn - hanna .

rubriken har inte med mig å göra utan den är bara underbar och vacker.
har ni inte lyssnat på Melissa Horn ska ni göra det !


just nu sitter jag i jönköping hos min pappa. kom upp hit i torsdags då tyvärr min pappa blev sjuk på natten. så vistelsen här har inte blivit alldeles för händelserik när jag nu idag, lördag själv sitter med feber ! puhu !

imorgon åker jag hem , borta bra men hemma bäst !  ( :


Nu är det bara 2 veckor kvar tills jag fyller 20 .
kanske man klassas lite mer som vuxen .

förresten så saknar jag barnen på dagis . åhå ,känns som om jag vill stanna skolan i några veckor och jobba !  fast så skönt det skulle vara . snart är det dock tenta dax. så det är bara att bita ihop .


/ TJES!



Frida & Malin <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer aldrig bli vuxen som du håller på. Man gör inte som du gjort mot H och A. De kallar jag iallafall inte vuxet sätt. Men som sagt H har gått vidare och bryr sig inte om de hela. De är bara jag som tycker de är dåligt gjort!

Datum: 2009-10-24 Kl: 20:55:59
Postat av: Anonym

JAG HAR GÅTT VIDARE , och det har jag gjort hundra gånger om . och jag hoppas HELENE Också kan de! Så sluta snälla : )

Datum: 2009-10-25 Kl: 09:17:51
Postat av: Corner

inte heller speciellt vuxet att lägga sånna kommentarer hela tiden bara för att provocera henne. Hon skriver inget i bloggen om helene men ändå så bara måste du kommentera varenda inlägg? skaffa ett liv! så med andra ord så är nog inte du rätt mupp att säga till andra att dom inte kommer bli vuxna.

Datum: 2009-10-25 Kl: 13:03:31

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0