Trött.......

efter en ganska fullspäckad vecka. Den har innehållit bl.a träning, 2 nätter hos carro , bilfärd med frida, pluggande och start av en helt ny kurs - Juridik. Det här ska väl gå bra antar jag, trots att det är hårt...

och nu är jag trött för att jag spenderat kvällen med Malin & Emma med gråtfilm och en hel del Stockholm live och skratt . yes , så nu är man lagom trött .....

imorgon är det fredag igen och veckorna bara flyger iväg. huh , blir rädd för att det går så herrans snabbt.
men ändå skönt att ta sig genom november och slippa rusket som infunnit sig över sverige dem senaste dagarna . Nu vill jag ha kallt , minst - 10 ,  istappar å stjärnklart! ( :


det är så otroligt tråkigt att det blivit som de blivit,
tydligen spelade det inget någon roll för dig och tydligen spelade inte jag någon roll.
jag trodde någon stans inom att du inte var sån..... så kall. men jag hade uppenbarligen fel.


imorgon blir det förmodligen utgång , men i nyktert tillstånd =) Känns bra!
Men på lördag blir det andra bullar då jag ska på en (förhoppningsvis) rolig förfest med mysiga männsiskor och sedan en trevlig utgång. Herrejesus kan man säga- för här är det mycket fest varje helg...Inte..vanligtvis...egentligen....


"Det kanske var pundigt, det kanske var bra"

















jag vill ha sommar,  jag vill ha swedenrock och .. allt annat roligt ;D

Kommentarer
Postat av: Ricard

Du kommer att fixa detta fint :)

Datum: 2009-11-13 Kl: 01:02:45
Postat av: Emma

din blogg blev så fiiin!! :-) tack för en mysig kväll igår hjärtat, puss!

Datum: 2009-11-13 Kl: 15:29:51
Hemsida/Bloggadress: http://oneverybodyslips.blogg.se/
Postat av: IdaPida

Tessan, nä besviken på dig ;p

Carro seglar på andra sidan jorden henne umgås man inte med ;)

Datum: 2009-11-13 Kl: 18:48:10
Postat av: Anonym

hahaha vad menar du ida? JAG vet du har festat med carro å så ?

Datum: 2009-11-14 Kl: 00:59:14
Postat av: Dessie

Ja hennes texter är ofattbara. Det är som att hon ibland sjunger om mig, då är man en bra låttext-skrivare, eller så är det jag som är deprimerande hehe...

Datum: 2009-11-14 Kl: 10:41:36
Hemsida/Bloggadress: http://dessie.blogg.se/

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0