på fredag vettni ←

ja på fredag lovar dom fint väder. hur bra låter inte det ?
att jag iallafall mer än 1 h denna vecka ska få se lite mer sol,  soooounds great !

solen är väldigt vikigt har jag och frida kommit fram till. iallafall i en månad som heter november. en måndag som är otroligt tråkig , mkt å göra och ... alldeles för lite sol.

trots att man i goda vänners sällskap kan ha myspys! Precis som jag lyckas med när jag ligger å snarkar på emmas madrass i vardagsrummet en söndagskväll till heartbreak hotel, eller när jag ligger bakis i fridas soffa å slumrar till och kommenterar filmen halvt i sömnen. eller när ja går i regn och blåst på en promenad med josefin för att få lite luft - trots hål i skon och dyngsura fötter. ja trots allt detta så är det jävligt mysigt och bra! känn på de ni!


har fått ett antal kommentarer om att det är ganska roligt att läsa min blogg,
och att faktiskt människor VÄNTAR på att jag ska updatera.  gosch , vad roligt.
då ska jag försöka med det.

Nu är marcus birro på tv:n och han är faktiskt gullig,
för han har sjukt mysig röst och säger bra saker. sen får resten säga vad dom vill.
Fundera på att lägga mig å sova nu , och sätta på karla-vagnen. var flera månader sen ja lyssnade på de.
nu är de DAX !


Längtar som en tönt till lördag ( som alltid ) .
då det är jag som står för födelsedags förfest för sedan utgång, ja för jag är ju en stor tjej nu - hela 20 år!


Natti natti gröngölingar och strutsar ute i kalmarstad ( och resten av sverige ).

/ therése





Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0