dessa eviga måndagar.

Här sitter jag igen å skriver och självklart är det måndag igen. Idag gäller det , att förstå  , komma igång och VERKLIGEN vilja. Motivation tack!

Hemtentan är inte överdrivet lång, men den är ganska jobbig och ganska pain in ass. Jag ska iallafall möta brudarna på bibblan om en liten stund... hoppas på att förstå lite mer.... MEN först kanske jag borde kravla mig ur sängen , mina två täcken och 6 kuddar och klä på mig ..

Det blåser ute , ni vet sådana där starka höstvindar,
snart finns det inte ett löv kvar på träden.
det är den 2 november och jag hänger inte riktigt med . det har gått 2 månader sedan jag började skolan.


Det har lyssnat på ganska många låtar nu,
inte några låtar som egentligen handlar om mig,
jag relaterar låtarna till hur du känner - en tolkning.

"ch du får inte riva mina murar
Som jag omsorgsfullt har byggt


Och du får inte röra vid mitt hjärta
Som om allt var uppenbart
Men jag önskar inget hellre
Än att du gör allt emot mig snart"

"
My mind is muddy but my heart is heavy. Does it show?
I lose the track that loses me, so here I go."

"Sen en tid tillbaka har jag varit tom
Och försökt att hitta spår som leder rätt
Ja det finns så mycket måsten att vara bra på det man kan
Och mitt i allt så ska man vara sann
Sen en tid tillbaka har jag känt mig svag
Och försökt att vara nån till lags
Ja man kämpar för en plats som passar både här och där
Och snart har man glömt vem man är

Sen en tid tillbaka har jag tänkt såhär
Och insett att jag måste börja om
Ja jag har kämpat för en plats som passar både här och där
Men snart ska jag hitta den jag är
"


Hörni , jag försöker inte bevisa någonting , att det är " okey ", jag försöker inte lura mig själv ...eller någon annan.
ibland är saker ganska uppenbara. och någonstans är man en människa också....
men tänk , vi har alla varit där -
om inte - så kommer det komma!


Nu ska jag sätta igång gott folk , inte sitta här å filosofera.
/ therése







( mer bilder sen halloweenfesten hos carro - kommer ... )












Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta tyck så synd om dig själv. Lär dig leva med de du själv ställde till med. De är det som är konsekvensen av de hela.

Datum: 2009-11-02 Kl: 09:41:47
Postat av: Anonym

oj , någon kanske borde läsa att det förmodligen inte är om mig jag skriver ! dö förhelvete dö !

Datum: 2009-11-02 Kl: 10:52:37
Postat av: Anonym

Sluta tyck så synd om dig själv. Lär dig leva med de du själv ställde till med. De är det som är konsekvensen av de hela.



Den som skrev det där är väl samma person som kommenterar allt du skriver i din blogg. kan du se IP på dom som kommenterar i din blogg? Skriv gärna IP på personen som skriver dom där värdelösa kommentarerna hela tiden så ja kan få en adress och få personen att förstår att han/hon ska bry sig om sitt eget liv innan det slutar på ett mindre roligt sätt ;)

Datum: 2009-11-08 Kl: 04:54:07
Postat av: Anonym

Snyggt utklädd du var förresten!!

Datum: 2009-11-08 Kl: 04:54:39
Postat av: therese

jag har kollat IP , och vet vem som skrivit kommentarerna! Exakt samma person. Busted! ja vem vet vad som händer ;)

Datum: 2009-11-08 Kl: 21:59:29

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0