Äntligen fredag, dum spiro, spero ♥

Jag har nog aldrig längtat så mycket till en fredag som jag gjort denna vecka. Det är hemtenta som har tagit upp hela mitt huvud, hela min tankeverksamhet och ja hela min vardag. Men nu är skiten över, nu har jag tagit mig igenom sjukt svåra frågor som jag aldrig trodde jag skulle förstå.

Nästa vecka börjar en ny kurs och inte vilken kurs som helst.
Utan .... Juridik kursen.  Tycker nästan det kan vara intressant...

Imorgon fyller jag 20 och det är först nu jag verkligen inser att det är den 7 november. Herregud, födelsedagar är inte längre en högprioritet. Det märker man nu !


Idag är det skönt att leva
och nu ska jag ge mig ut på cyklen  de regniga vädret.

auf wiedersehn gott folk,


Dum spiro, spero -  "Så länge jag andas, hoppas jag"


Kommentarer
Postat av: Dessie

Absolut, det kan jag göra. Man behöver lite förändring ibland. Jag ändrar design lite titt som tätt tycker jag, men nu är jag nöjd... ett tag iaf ;) Mycket lättare att göra andras designer, annars är det lätt att man fastnar i samma spår...

Datum: 2009-11-12 Kl: 12:32:16
Hemsida/Bloggadress: http://dessie.blogg.se/

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam här tack!
- Alla kommentarer granskas innan jag godkänner dem.
- Sedan är det fritt att kommentera!

Vad heter du?
Hänger du här ofta?

E-postadress: [Only for me]


Din Hemsida/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar:


Trackback
RSS 2.0